Oppgave: Behov for en designkonsulent som kan sette merkevaren og profil ut i praksis
Talkmore er et kjent lavprisselskap for mobilabonnement som må appellere til sin målgruppe. For å holde seg attraktiv og skille seg ut fra konkurrentene, er det viktig å oppdatere og modernisere profilen kontinuerlig.
Talkmore har derfor jevnlig oppdatert sin profil og hatt behov for en designer som kan finjustere merkevaren og implementere den nye profilen i praksis. Dette innebærer å lage materiell som er i tråd med den nye profilen og tilpasse den slik at den fungerer godt i alle sammenhenger, og skaper en helhetlig visuell identitet.
Resultat:
Aleksander har hjulpet Talkmore gjennom fire rebrandinger og opprettholdt et svært godt og langsiktig samarbeid. Han har designet alt fra SIM-kort og SIM-kort pakkedesign til messestands, velkomstbrev, fakturaer og ulike kampanjer i sosiale medier. Han har også arbeidet med å skape kampanjer med Talkmore’s samarbeidsparntere, som flyselskapet Norwegian.
Dette omfattende arbeidet har sikret at Talkmores profil forblir moderne, tiltalende og konsekvent på tvers av alle plattformer.